Najpotpunija i najfleksibilnija aplikacija na tržištu
Hotel aplikacija za Goste
Hotel aplikacija za goste omogućuje vašim gostima da imaju sve informacije i usluge hotela u trenutku i bez potrebe za preuzimanjem sadržaja.
Nakon što se gost poveže s Wi-Fi mrežom i pristupi aplikaciji ona će biti vaša najbolja dobrodošlica.
Zahvaljujući aplikaciji za hotele, moći ćete poboljšati komunikaciju sa svojim gostima i povećati svoju in-stay prodaju.

Glavne Značajke
14 jezika
Podrška za do 14 jezika, osim toga, aplikacija će automatski detektirati jezik klijenta, čime se poboljšava korisničko iskustvo.
WebAPP
Najbolje od weba s iskustvom izvorne APP, idealno za hotelski sektor gdje se informacije troše trenutno.
QR skener
Bez obzira na operativni sustav ili marku mobilnog telefona, u našoj se aplikaciji svi QR-ovi skeniraju na isti način .
Obavijesti
Novi način komunikacije s gostom, Slanje obavijesti i marketinške kampanje u Stayu na automatiziran način.
Personalizacija
Potpuno prilagodljiv u skladu s korporativnim vodičem, fontovima i bojama hotela. Složit ćemo se s marketingom.
PMS integracija
Integriran s gotovo svim PMS-ima na tržištu. Imamo vlastiti API, ali ako vaš PMS to dopušta, povezujemo se s njima bez troškova za vas
Sažetak Modula i Funkcija
Kliknite na željenu funkciju za više informacija
Prije dolaska
Online Pre-Check-In
Omogućite svojim klijentima prikladnu pretprijavu sa svojih mobilnih uređaja čak i prije dolaska.
Zahvaljujući integraciji s većinom PMS i OCR prepoznavanja, gosti će moći dovršiti cijeli proces sa samo nekoliko klikova.
U hotelu možete znatno skratiti vrijeme čekanja s istim osobljem i tako izbjeći zamorno čekanje u redu na recepciji.

U sobama
Digitalni direktorij
S našom Hotel aplikacijom za goste možete se oprostiti od klasičnog papirnatog imenika u sobama.
Centralizirajte sve informacije relevantne za boravak u sobi u našoj aplikaciji za hotele. Vizualne informacije, ispravno katalogizirane i dostupne na do 14 jezika.

Restorani i prodajna mjesta
Digitalni Menu s QR kodovima
Recite zbogom papirnatim jelovnicima, uz našu aplikaciju za hotele, restorani i prodajna mjesta hotela uživat će u kompletnom digitalnom i interaktivnom jelovniku gdje vaši gosti mogu provjeriti cijene svakog od svojih proizvoda. Potpuni jelovnik koji nadilazi online objavljivanje jednostavnog pdf-a, jelovnik prilagođen mobilnom uređaju 100% i koji poboljšava iskustvo gosta.
Izbornici dostupni iz same aplikacije ili iz dinamičkog QR koda.

Za događanja i zabavu
Animacijski program
Animacijski paneli su stvar prošlosti. Iz aplikacije će vaši gosti imati brz i jednostavan pristup cjelokupnom programu aktivnosti, kako danju tako i noću. Kompletan interaktivni dnevni red, sa slikama, opisom i rasporedima s programom za sljedećih 7 dana.
Problemi s kapacitetom i rezervacijom? Ne brinite, uz našu aplikaciju kupci će imati mogućnost unaprijed rezervirati mjesto.

Zbogom papirnatim upitnicima
Ankete i Zadovoljstvo
Izbjegavajte negativna mišljenja na internetskim platformama, saznajte prije svih mišljenje svojih klijenata i pobrinite se da kada napuste hotel to učine s pozitivnim mišljenjem.
Zahvaljujući našoj snažnoj anketnoj platformi možete prikupljati iz aplikacije, različita mišljenja i generalizirane ocjene ili usluge.
Automatizirajte isporuku ankete na temelju radnji korisnika. “Unutar 3 dana od dolaska u hotel”, “dan nakon posjeta spa centru ili restoranu” ili jednostavno 30 minuta nakon odjave.
Kada je povratna informacija pozitivna, pozovite svoje kupce da podijele svoje iskustvo na portalima kao što su Tripadvisor, Holiday Check ili Google Review.

Plan objekta
Interaktivna karta
Provodi li vaša recepcija dan još uvijek dijeleći papirnate karte? Zahvaljujući interaktivnim kartama aplikacije, vaši gosti ne samo da će moći provjeriti lokaciju svake točke interesa, već će također moći vidjeti svoju trenutnu poziciju na karti.
- Opis svake točke interesa.- Filtri i kategorije za jednostavnu organizaciju
- Direktna poveznica na stranicu prodajnog mjesta ili usluge

Kontrola kapaciteta i dostupnosti
Rezervacija hotelskih usluga
Zahvaljujući vlastitom rezervacijskom sustavu, Vaši će klijenti moći provjeriti dostupnost bilo koje od ponuđenih usluga u hotelu «Restorani, aktivnosti, spa, teretane ili čak izleti».
Potpuni mehanizam za rezervacije posebno razvijen za hotelski sektor automatski će upravljati dostupnošću, kvotama i vremenskim terminima bez intervencije osoblja.
Zahvaljujući upselling modulu, tijekom postupka rezervacije možete preporučiti promotivne proizvode kao što su boce vina, šampanjca ili spa tretmani, čime ćete lako povećati svoj prihod.

Jednostavan upravitelj zadataka
Izvješće o kvarovima
Problemi u sobi? Nema tople vode ili klima uređaj ne radi? Ne brinite, vaši će klijenti moći koristiti hotelsku aplikaciju da prijave sve incidente koji im trebaju. Zahvaljujući korisničkom području, moći će vidjeti status svakog od njih ili eventualne bilješke koje je osoblje hotela ostavilo.
Osoblje hotela moći će kontrolirati i upravljati svim incidentima s upravljačke ploče.

Kompletan modul narudžbi
Posluga u sobu
Vaši gosti ne samo da će imati pristup potpunom digitalnom izborniku posluge u sobu i radnom vremenu, već će također moći naručiti iz vlastite aplikacije hotela. Kompletna platforma za naručivanje, s cijenama prema režimu, slikama, opisima i alergenima.

Jednostavan upravitelj zadataka
Usluga E-Concierge
Jesu li vaši klijenti izgubljeni između toliko dodatnih brojeva? Jesu li telefonske linije zasićene?
Zaboravite na te probleme, vaši će klijenti sve zahtjeve moći jednostavno postaviti iz hotelske aplikacije. Bilo da zatražite dječji krevetić, pomoćni ležaj ili promjenu sobe. Sve što zamislite ima svoje mjesto u našoj E-Concierge usluzi, bilo da se radi o besplatnim zahtjevima ili uz nadoplatu za klijenta.
Vaše će osoblje moći organizirati, katalogizirati i upravljati svim zahtjevima gostiju s jedne upravljačke ploče.

Uz glasovno pretraživanje
Integrirana tražilica
Da, znamo! Najvjerojatnije ste se izgubili među tolikim funkcijama, pa je vrlo vjerojatno da će se i vaši gosti izgubiti pregledavajući vašu hotelsku aplikaciju.
Zato smo ugradili moćnu tražilicu koja će vašim gostima omogućiti da u samo nekoliko klikova pronađu ono što im je potrebno.
Potražite "Rezerviraj" i vidjet ćete sve stranice/usluge s mogućnošću rezervacije (Restorani, Spa, Teretana...) ili ako želite, "Pitaj uslugu u sobu" pokazat će vam izravnu poveznicu na cjenik , modul za narudžbe ili informativnu stranicu.

Višekanalna dostava, Push, Mail i PopUps
In-Stay marketing
Zahvaljujući našem moćnom višekanalnom modulu za obavijesti možete kreirati automatizirane marketinške kampanje usmjerene na poboljšanje prihoda hotela uz malo truda. E-pošta, Push poruke ili skočni prozori U APP-u su neki od dostupnih komunikacijskih kanala.
Specifični segmenti Kreirajte kampanje za određeni segment na temelju plana smještaja ili vrste rezervirane sobe i neka poruka dođe do pravog kupca. Ako želite, također možete poslati poruku određenoj sobi ili cijelom hotelu. Prilagođeni okidači ili aktivatori. Konfigurirajte kampanju tako da se aktivira prema određenom obrascu ili pravilu. Na primjer, 24 sata nakon prijave, satima prije odjave, dan nakon večere u à la carte restoranu ili jednostavno nakon uživanja u SPA-u. Vaše će ideje biti jedino ograničenje. Zamislite da možete automatski poslati ponudu za nadogradnju sobe svim gostima koji borave u Double Standardu i koji su u hotelu 12 sati ili jednostavno poslati personaliziranu anketu 6 sati nakon večere u tematskom restoranu.
Specifični segmenti Kreirajte kampanje za određeni segment na temelju plana smještaja ili vrste rezervirane sobe i neka poruka dođe do pravog kupca. Ako želite, također možete poslati poruku određenoj sobi ili cijelom hotelu. Prilagođeni okidači ili aktivatori. Konfigurirajte kampanju tako da se aktivira prema određenom obrascu ili pravilu. Na primjer, 24 sata nakon prijave, satima prije odjave, dan nakon večere u à la carte restoranu ili jednostavno nakon uživanja u SPA-u. Vaše će ideje biti jedino ograničenje. Zamislite da možete automatski poslati ponudu za nadogradnju sobe svim gostima koji borave u Double Standardu i koji su u hotelu 12 sati ili jednostavno poslati personaliziranu anketu 6 sati nakon večere u tematskom restoranu.

Powered by Quictext
Chatbot tražilica
Osobni asistent uvijek će vam biti pri ruci da odgovori na pitanja i zahtjeve vaših gostiju. Korisnici će moći udobno doći do svih hotelskih informacija na ugodan i prirodan način. Sve to uz male intervencije hotelskog osoblja, također vam dajemo mogućnost instaliranja ChatBot-a na korporativnu web stranicu i tako imate 24/7 operativnog pomoćnika prodaje s kojim možete povećati izravnu prodaju uz malo truda.
Uživajte u Freemium verziji bez dodatnih troškova. Nadogradite na Premium plan kako biste otključali puni potencijal jednog od najboljih Hospitality Chatbota na tržištu i uživajte u Messenger Hubu s integracijom za WhatsApp i Facebook Messenger.
Uživajte u Freemium verziji bez dodatnih troškova. Nadogradite na Premium plan kako biste otključali puni potencijal jednog od najboljih Hospitality Chatbota na tržištu i uživajte u Messenger Hubu s integracijom za WhatsApp i Facebook Messenger.

Svi zahtjevi ujedinjeni
Korisničko područje
Objedinjujemo svu povijest rezervacija, incidenata i zahtjeva pod istim panelom. Vaši će klijenti moći provjeriti status svojih zahtjeva ili jednostavno otkazati rezervacije i zahtjeve putem naše hotelske aplikacije.
Sve to bez prilaska ili pozivanja recepcije.
Sve to bez prilaska ili pozivanja recepcije.

Dan odjave iz hotela
Ekspresni Check-Out
Ponudite svojim kupcima mogućnost uvida u račun, stanje računa kao i povijest plaćanja i naplata.
Ako želite ići malo dalje, omogućite čak i mobilno plaćanje zahvaljujući integracijama s pristupnicima plaćanja kao što su Redsys ili Stripe.
Izbjegnite redove i pritužbe u vrijeme naplate, vaši će kupci već imati pristup svim naknadama prije nego što stignu do recepcije.
Ako želite ići malo dalje, omogućite čak i mobilno plaćanje zahvaljujući integracijama s pristupnicima plaćanja kao što su Redsys ili Stripe.
Izbjegnite redove i pritužbe u vrijeme naplate, vaši će kupci već imati pristup svim naknadama prije nego što stignu do recepcije.
