18sij

Posjetite nas na Sajam GAST od 23-25.02.2024

Svojim dugogodišnjim predanim radom i inovacijama tvrtka Sentimo  pozicionirala se kao pouzdan član HoReCa obitelji s jedinim ciljem i vizijom – našim partnerima osigurati visokokvalitetne proizvode i usluge s ciljem povećanja raznolikosti njihove ponude, razvoju poslovanja i smanjenju troškova !

Perjanica naših proizvoda je Španjolska robna marka visokokvalitetnih i zdravih orašastih plodova te raznih grickalica – Salysol. Osim šarene palete pomno odabranih vrhunskih okusa, praktičnog i simpatičnog pakiranja, dugi rok trajanja (3-4 godine) svakako je prednost ove robne marke !

Vjerujemo da smo ciljanom ponudom naših ostalih robnih marki i usluga dospjeli do širokog broja zadovoljnih korisnika i partnera odabirom slijedećih proizvoda:

  • I am Superwater – alkalna voda (Ph 9.4) nove generacije direktno s izvora u Europi.
  • Twisst Bezalkoholni Kokteli – osvježavajuće i ukusne alternative alkoholnim koktelima, od prirodnih sastojaka koji dolaze u ekološki prihvatljivom kartonskom pakiranju – Cartocan®
  • Taget Digitalne Etikete – digitalno rješenje koje mijenja način prezentacije proizvoda. „Paperless“ tehnologija omogućuje digitalni prikaz informacija o proizvodima ili cijenama.
  • Meyer – inovativni profesionalni proizvodi za čišćenje I dezinfekciju (hrvatski proizvod).

Posjetite nas na našem simpatičnom štandu i upoznajte naše proizvode i usluge, uživajte u raznim degustacijama i svakako zatražite uzorke !

Budite dio našeg malog svijeta inovacija!

 

22ožu

Minibar hladnjaci – nova tehnologija bez amonijaka

Nedostatak minibara u hotelskoj sobi ne može degradirati imidž hotela s ocjenom manjom od 4 zvjezdice. No, za hotele s 4 i 5 zvjezdica mini bar nije samo element opreme sobe, on je nužno i komponenta udobnosti i prestiža. Prekrasan Silent mini-bar bit će prikladan u svakom slučaju: oboje ispunjen pićima uključenim u cijenu sobe, ili jednostavno ostavljen prazan za industrijsku hranu,ili piće. Mini-barovi su relevantni ne samo za hotele, mogu se instalirati, na primjer, u uredima ili kafićima. Da biste odabrali prikladne mini barove za hotel, trebali biste se usredotočiti na veličinu dodijeljenog proračuna za kupnju opreme, na zahtjeve za smještaj i veličinu mini bara, sa zahtjevima za izgledom i mogućnostima.

  1. Princip hlađenja. Mini hladnjaci za hotele gotovo nisu popularni zbog svoje tehnologije kompresijskog hlađenja. Zamijenili su ih upijajući hotelski mini barovi koji rade tiho i troše znatno manje energije. Ove rashladne jedinice koriste vodenu otopinu amonijaka, a za hlađenje samog procesa dolazi isparavanjem amonijaka iz vode. Tehnologija je još uvijek u skladu s međunarodnim standardima ali ne zadugo. Stoga, mini barovi postaju sve popularniji s relativno novom tehnologijom termoelektričnog hlađenja pomoću Peltierovog efekta. Mini-barovi za hotele na principu hlađenja pomoću Peltierovog efekta energetski su učinkoviti i imaju dug vijek trajanja (20 godina).
  2. Postavljanje mini bara. Mini bar može biti ugrađen ili odvojen. Mini bar, kao ugradbeni namještaj, dolazi s klizačem za pričvršćivanje na fronte namještaja. Samostalni mini-bar ne može se ugraditi u namještaj. Dizajn njihovih tijela u tom slučaju ne bi mogao osigurati odgovarajuću ventilaciju.
  3. Mini barovi su zapremine između 30 i 60 litara. Izgled mini bara može se u potpunosti uskladiti s interijerom hotelske sobe zahvaljujući raznim dodatnim opcijama. Najpopularnija opcija izgleda mini bara su staklena vrata, posebno će biti važno za stalno ispunjen mini bar u hotelskoj sobi ili mini bar postavljen u kafiću ili baru.

BCH 40

Više o minibar hladnjacima bez amonijaka

22ožu

Salysol pokrenuo novu liniju proizvoda

Tvrtka Salysol, specijalizirana za grickalice i orašaste plodove, razvila je novu liniju namijenjenu modernom kanalu distribucije: šire limenke s više proizvoda.

Salysolova nova Retail linija sastoji se od najprodavanijih proizvoda tvrtke u limenkama od 250 i 300 grama i vakuumirano pakiranih.

“S ovim novim formatom želimo nadopuniti proizvode koje već imamo, ova Retail linija je proizvod koji nije za brzu potrošnju, kao što je naš format minibara”

Tvrtka objašnjava: Ova maloprodajna limenka “ima širi otvor od uobičajenog i prati ga plastični poklopac za višekratnu upotrebu”, dodaju. Maloprodajni asortiman je posebno usmjeren na supermarkete: „Do sada nismo imali limenku koja je bila ispravno prilagođena ovom kanalu. To također omogućuje da naši proizvodi dopru do svih vrsta prehrambenih kanala. Posebno smo dizajnirali neke kartonske stalke kako bismo liniju prikazali na vizualniji način”, uvjeravaju.

Salysol, koji očekuje rast od 10% u 2020., proveo je neke renovacije u svojoj infrastrukturi prošle godine kako bi locirao svoje dvije nove linije za pakiranje, Nature i Retail, proširivši svoje objekte za 4.000 m2 do ukupno 12.000 m2. Ove dvije potpuno nove linije jedina su dva nova proizvoda koje tvrtka izdaje ove godine.

No, iz tvrtkeobjašnjavaju kako “u Salysolu stalno tražimo poboljšanja i proizvode koji su adekvatno prilagođeni svim potrošačima, stoga nikada ne zatvaramo vrata nijednoj promjeni, sve dok se radi o poboljšanju onoga što već postoji.”

Retail 300gr